Размери |
160-240 х 95 х (в) 76 см |
Моля запознайте са с условията за изпращане, обработване и финализиране на онлайн поръчка през сайта на www.esteta.bg преди да направите поръчката.
Заплащане на онлайн поръчки
През онлайн платформата на Esteta Interiori всеки клиент може да направи онлайн поръчка, като добави желаните продукти в Количката. Поръчки се потвърждават и обработват след изпращане на имейл или телефонно обаждане от нашия екип. Поръчки се обработват от понеделник до петък с изключение на национални празници.
Заплащането на поръчките става по един от следните начини:
- С банков превод – изпращане на проформа фактура/ банкова сметка на посочения имейл адрес след изпратено потвърждение и срок на доставка
- С дебитна/кредитна карта - плащане през платформа Борика. Обработват се поръчки само с успешно направено плащане
- С „Наложен платеж“ – възможна опция само, когато поръчаната стока е налична в централен склад и се изпраща с куриерска фирма. Сумата за доставка се калкулира спрямо тарифите на избрания куриер и се заплаща от клиента, независимо от стойността на поръчката.
* Спрямо отбелязания начин на плащане, поръчката автоматично се насочва за обработка и доставка.
Всяка група продукти има различен срок на доставка до централен склад София. Конкретният срок на доставка, изпратен и потвърден в имейл съобщение, влиза в сила след отразено 50% авансово плащане или 100% плащане в банковата сметка на ПРОДАВАЧА.
При заплатено капаро и задвижена поръчка, стойността, представляваща 50% от поръчката, не се връща, ако КУПУВАЧЪТ се откаже от покупка по причини, различни от невъзможност на ПРОДАВАЧА да спази срока, като в този случай стойността от 50% от настоящия Договор представлява неустойка в полза на ПРОДАВАЧА за неизпълнението на поръчката от страна на КУПУВАЧА.
Мострените продукти не се изпращат по куриер, а се взимат директно от съответния шоурум, за да може внимателно да се огледа артикула на място.
Не се обработват поръчки, по които няма направено плащане в рамките на 3 работни дни.
Онлайн поръчки на неналични стоки:
Очаквайте имейл потвърждение, в който ще Ви информираме какъв е срокът на доставка на артикулите. За всички неналични стоки изискваме 50% капаро, за да задвижим поръчката, което се заплаща по банков път или с карта, ако сте направили поръчка със 100% картово плащане.
При избор "Наложен платеж" доплащането и получаването се извършва с куриер, затова моля добавете точния адрес за доставка. Работим със Спиди и Еконт, може да посочите техен офис за получаване.
Онлайн поръчки се получават само от централен склад София, където се разтоварва стоката. Получава се стока, която предварително е доплатена по банков път на 100%.
За други градове работим директно с куриери. НЕ пренасочваме поръчки към другите складови бази за получаване. - Това важи за онлайн поръчки. Поръчка във физически магазин се разпределя по индивидуален начин и срок.
Стандартни срокове на доставка:
- Мека мебел Гала Колекционе Полша – 60 работни дни;
- Корпусна мебел, трапезни маси, трапезни столове, тапицирани легла – 45 - 50 работни дни;
- Осветителни тела – 30 работни дни след потвърдена наличност;
- Италиански мебели – срокът варира спрямо производителя.
Транспорт:
Доставка, разтоварване и пренасяне до входа на жилищната сграда – 1% от стойността на Договора, но не по-малко от 50лв.
Транспортът се насрочва спрямо натовареността на графика за доставки и само след постъпило 100% плащане по договора.
Онлайн поръчки за осветителни тела се извършват с куриер, като услугата се калкулира спрямо техните тарифи.
При избиране на "Наложен платеж" стоката се изпраща с куриер - цената за доставка се калкулира спрямо тарифата на куриерските фирми и се заплаща от клиента, независимо от стойността на поръчката.
Стоки със срок на доставка се разтоварват в централен склад София, откъдето се изпращат с куриер към адреси извън София. Онлайн поръчки НЕ се получават от физически шоуруми.
За транспорт извън градове София, Пловдив и Бургас се начислява 1,50 лв. с ДДС на км. еднопосочно и разтоварване и пренасяне до входа на жилищната сграда – 1% от стойността на Договора, но не по-малко от 50лв. или внасяне – 1,5% от стойността на Договора, но не по-малко от 50лв.
Допълнителни услуги до посочен адрес от КЛИЕНТА се извършват в предварително уговорен ден от двете страни, съобразен със свободните дати и часове в графика на ПРОДАВАЧA във времето между 10:00 и 17:00 часа от понеделник до петък. Изискване за записване в графика: отразено доплащане в банковата сметка на ПРОДАВАЧА.
Ако КЛИЕНТЪТ не желае да ползва от допълнителни услуги, то той получава поръчаните артикули единствено от складовата база на ПРОДАВАЧА в градове София, Пловдив, Бургас от понеделник до петък, след предварително уведомяване. Трябва да бъде отразено доплащането по Договора и да се представи екземпляр от Фактура при издаване на поръчката. Стока не се издава в шоуруми на Гала Колекционе в София, Пловдив и Бургас.
Мострени артикули не се изпращат по куриер, а се предават лично в шоурума, в който се намират.
Внасяне и качване:
Доставка и внасяне – 1,5% от стойността на Договора, но не по-малко от 50лв. (услугата включва – разтоварване от буса, пренасяне до жилищната сграда, внасяне в сграда, качване с асансьор /при наличие на подходящ такъв/, внасяне в жилище, разопаковане и позициониране на мебелите в помещението).
При качване на мебели на ръка по стълби, поради лисващ или неподходящ асансьор се начисляват допълнителни 1,00% от общата стойност на договора за всеки следващ етаж.
За осъществяване на доставка, КЛИЕНТЪТ трябва да осигури достъп за спиране на посочения адрес за микробус на ПРОДАВАЧА и възможност за извършване на разтоварни дейности.
При внасяне и качване КЛИЕНТЪТ е длъжен да осигури безпрепятствено вкарване на мебелите в помещението – минимум 80 см широк отвор на вратите, както и то да бъде годно за експлоатация. КЛИЕНТЪТ трябва да уведоми ПРОДАВАЧА при наличието на препятствия по време на внасянето ( вити или тесни стълби, коридори, площадки – минимум 80см широк отвор, скосявания на тавани и т.н. При наличие на асансьор в сградата, КЛИЕНТЪТ трябва предварително да предостави информация за размерите му с цел преценка на възможността артикулите да бъдат качени в него.
ПРОДАВАЧЪТ няма задължение да изнася кашони и опаковки от посочения адрес за доставка.
Монтаж:
Монтажът на доставените артикули се изчислява като фиксирани 8% от общата стойност на договора, но не може да бъде сума по-малка от 50 лв. Монтаж на трапезни маси и трапезни столове – 5% от стойността, но не по-малка от 50 лв.
Стандартни детайли за уточняване, преди доставка и монтаж:
- Точен адрес за доставка, включително, етаж
- Условия за паркиране и престой
- Наличие на асансьор и неговите размери
- Размери на врати и коридори, водещи до мястото за монтаж*
* КЛИЕНТЪТ трябва да уведоми ПРОДАВАЧА при наличието на препятствия по време на внасянето ( вити или тесни стълби, коридори, площадки – минимум 80см широк отвор, скосявания на тавани и т.н. При наличие на асансьор в сградата, КЛИЕНТЪТ трябва предварително да предостави информация за размерите му с цел преценка на възможността артикулите да бъдат качени в него.
Получаване от склад:
КЛИЕНТЪТ има избор да получи лично стоката от склада, в който се намират артикулите, като предварително е заплатил на 100% поръчката. При поръчки получавани от склада, КЛИЕНТЪТ трябва да избере начин на плащане "По банков път" или с "Дебитна/Кредитна карта". Не е възможна опцията "Наложен платеж". Стоката се получава след отразено плащане и след уговорен ден и час, съобразен с работното време на складовете. Осветителни тела в онлайн поръчки се разтоварват в централен склад София и се изпращат с куриер с опция "Преглед" към адреси извън София. НЕ е възможно препращане към склад в Пловдив и Бургас за лично получаване.
НЕ е възможно получаване на стока от шоуруми София, Пловдив, Бургас.
Връщане на поръчка:
КЛИЕНТЪТ има право да върне обратно поръчка направена през сайта esteta.bg в рамките на 14 (четиринадесет) дни без да посочва конкретна причина. Приемат се само върнати артикули, който не са били монтирани и са със запазен търговски вид. ПРОДАВАЧЪТ запазва правото да не приема върната поръчка, която не отговаря на посочените условия. Преди връщане на поръчката КЛИЕНТЪТ трябва да изпрати имейл на office@esteta.bg, да изпрати номер на поръчка, IBAN сметка, по която трябва да се върне направеното плащане и ще получи информация на кой адрес трябва да върне лично или изпрати с куриер за негова сметка. Сумите се възстановяват в рамките на 14 (четиринадесет) дни след получаване на поръчката обратно. Не се приема връщането да артикулите, изработени по индивидуална поръчка на клиента.
Гаранция:
Стандартна законова гаранция на всички артикули, предлагани от Esteta Interiori е 24 (двадесет и четири) месеца.
Гаранцията за повреди или дефекти на артикулите, в следствие на неправилно извършени монтаж, внасяне, качване или експлоатация от КУПУВАЧА и не установени пред представител на ПРОДАВАЧА, отпада.
Цветовете на продуктите, показани на esteta.bg могат да се различават от реалните, в зависимост настройките на различните видове екрани.
Изображенията на артикулите са предоставени директно от производителите и ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за несъответствия между реалния артикул и продуктовите му снимки.
Всички суми са с включен ДДС.