Трапезен стол Miss Ketch от Bonaldo, Италия

Код на продукта: Miss-Ketch

Bonaldo
Дизайнерски италиански трапезен стол от марката Bonaldo.
Разгледайте и останалите предложения мебели от Италия.

Made in Italy.
Размери

(ш) 45 х (д) 58 х (в) 90 см

Моля запознайте са с условията за изпращане, обработване и финализиране на онлайн поръчка през сайта на www.esteta.bg преди да направите поръчката.

Заплащане на онлайн поръчки

През онлайн платформата на Esteta Interiori всеки клиент може да направи онлайн поръчка, като добави желаните продукти в Количката. Поръчки се потвърждават и обработват след изпращане на имейл или телефонно обаждане от нашия екип. Поръчки се обработват от понеделник до петък с изключение на национални празници.

 Заплащането на поръчките става по един от следните начина: 

1. С банков превод – изпращане на проформа фактура/ банкова сметка на посочения имейл адрес след изпратено потвърждение и срок на доставка

2. С дебитна/кредитна карта  - плащане през платформа Борика. Обработват се поръчки само с успешно направено плащане

3. С „Наложен платеж“ – възможна опция само, когато поръчаната стока е налична в централен склад и се изпраща с куриерска фирма. Сумата за доставка се калкулира спрямо тарифите на избрания куриер и се заплаща от клиента, независимо от стойността на поръчката.

* Спрямо отбелязания начин на плащане, поръчката автоматично се насочва за обработка и доставка.

Всяка група продукти има различен срок на доставка до централен склад София. Конкретният срок на доставка, изпратен и потвърден в имейл съобщение, влиза в сила след отразено 50% авансово плащане или 100% плащане в банковата сметка на ПРОДАВАЧА. 

Не се обработват поръчки, по които няма направено плащане в рамките на 3 работни дни.

Стандартни срокове на доставка:

Мека мебел Гала Колекционе Полша – 80 работни дни;

Корпусна мебел, трапезни маси, трапезни столове, тапицирани легла – 45 - 50 работни дни;

Осветителни тела – 30 работни дни след потвърдена наличност;

Италиански мебели – срокът варира спрямо производителя.

Транспорт:

За адреси в рамките на градове София, Пловдив и Бургас: Безплатен транспорт до точката на паркиране на автомобила, с който се извършва доставката за суми над 500лв. За суми по-малки от 500лв., стойността на доставка с фирмен транспорт е 30лв. Той се насрочва спрямо натовареността на графика и след постъпило 100% плащане. 

При избиране на "Наложен платеж" стоката се изпраща с куриер - цената за доставка се калкулира спрямо тарифата на куриерските фирми и се заплаща от клиента, независимо от стойността на поръчката. 

За адреси извън градовете с шоуруми на Esteta Interiori (София, Пловдив и Бургас) се начисляват допълнителни транспортни разходи - 1 лев на 1 километър, вземайки предвид еднопосочното разстояние, което се изчислява чрез Google Maps.

Допълнителни услуги до посочен адрес от КЛИЕНТА се извършват в предварително уговорен ден от двете страни, съобразен със свободните дати и часове в графика на ПРОДАВАЧA във времето между 10:00 и 17:00 часа от понеделник до петък. Изискване за записване в графика: отразено доплащане в банковата сметка на ПРОДАВАЧА.

Ако КЛИЕНТЪТ не желае да ползва от допълнителни услуги, то той получава поръчаните артикули единствено от складовата база на ПРОДАВАЧА в градове София, Пловдив, Бургас от понеделник до петък, след предварително уведомяване. Трябва да бъде отразено доплащането по Договора и да се представи екземпляр от Фактура при издаване на поръчката. Стока не се издава от шоуруми  Гала Колекционе София, Пловдив и Бургас.  

Внасяне и качване:

Внасянето на артикулите се калкулира 1% от стойността на поръчаните артикули. Услугата включва разтоварване от буса, пренасяне до жилищната сграда, внасяне в сграда, качване с асансьор /при наличие на подходящ такъв*/, внасяне в жилище, разопаковане и позициониране на мебелите в помещението.

*При качване на мебели на ръка по стълби, поради лисващ или неподходящ асансьор  се начисляват допълнителни 0,5% от общата стойност на договора за всеки следващ етаж.

За осъществяване на доставка, КЛИЕНТЪТ трябва да осигури достъп за спиране на посочения адрес за микробус на ПРОДАВАЧА и възможност за извършване на разтоварни дейности. При извършване само на транспорт до адрес, КЛИЕНТЪТ е задължен да осигури хора, които да разтоварват стоката от микробуса.

При внасяне и качване КЛИЕНТЪТ е длъжен да осигури безпрепятствено вкарване на мебелите в помещението – минимум 80 см широк отвор на вратите, както и то да бъде годно за експлоатация. КЛИЕНТЪТ трябва да уведоми ПРОДАВАЧА при наличието на препятствия по време на внасянето ( вити или тесни стълби, коридори, площадки – минимум 80см широк отвор, скосявания на тавани и т.н. При наличие на асансьор в сградата, КЛИЕНТЪТ трябва предварително да предостави информация за размерите му с цел преценка на възможността артикулите да бъдат качени в него.

Доставката на мивки, тоалетни чиния и шкафове в рамките на гр. София се заплаща 30 лв.. Внасяне – 1 % от стойността на договора, качване при липса на асансьор – 0,5 % за всяко ниво.

Доставката на вани в рамките на гр. София се заплаща 50 лв. Внасяне и качване е 30 лв./брой на ниво, след направен оглед. 

Доставката на стенни и подови покрития/настилки се извършва по индивидуално изготвена оферта според вида и броя на поръчаните артикули. Внасяне и качване на стандартен размер плочки е 1.50лв./м2 на ниво. 

ПРОДАВАЧАЪТ няма задължение да изнася кашони и опаковки от посочения адрес за доставка.

Монтаж:

Монтажът на доставените артикули се изчислява като фиксирани 8% от общата стойност на договора, но не може да бъде сума по-малка от 50 лв.

Гала Колекционе ЕООД НЕ предлага монтаж на санитария, смесители, лепене на плочки. 

Стандартни детайли за уточняване, преди доставка и монтаж:

Точен адрес за доставка, включително, етаж

Условия за паркиране и престой

Наличие на асансьор и неговите размери

Размери на врати и коридори, водещи до мястото за монтаж*

* КЛИЕНТЪТ трябва да уведоми ПРОДАВАЧА при наличието на препятствия по време на внасянето ( вити или тесни стълби, коридори, площадки – минимум 80см широк отвор, скосявания на тавани и т.н. При наличие на асансьор в сградата, КЛИЕНТЪТ трябва предварително да предостави информация за размерите му с цел преценка на възможността артикулите да бъдат качени в него.

Получване от склад: 

КЛИЕНТЪТ има избор да получи лично стоката от склада, в който се намират артикулите, като предварително е заплатил на 100% поръчката. При поръчки получавани от склада, КЛИЕНТЪТ трябва да избере начин на плащане "По банков път" или с "Дебитна/Кредитна карта". Не е възможна опцията "Наложен платеж". Стоката се получава след отразено плащане и след уговорен ден и час, съобразен с работното време на складовете. 

Връщане на поръчка: 

КЛИЕНТЪТ има право да върне обратно поръчка направена през сайта esteta.bg в рамките на 14 (четиринадесет) дни без да посочва конкретна причина. Приемат се само върнати артикули, който не са били монтирани и са със запазен търговски вид. ПРОДАВАЧЪТ запазва правото да не приема върната поръчка, която не отговаря на посочените условия. Преди връщане на поръчката КЛИЕНТЪТ трябва да изпрати имейл на office@esteta.bg, да изпрати номер на поръчка, IBAN сметка, по която трябва да се върне направеното плащане и ще получи информация на кой адрес трябва да върне лично или изпрати с куриер за негова сметка. Сумите се възстановяват в рамките на 14 (четиринадесет) дни след получаване на поръчката обратно. 

Гаранция:

Стандартна законова гаранция на всички артикули, предлагани от Esteta Interiori е 24 (двадесет и четири) месеца.

*Цветовете на продуктите, показани на esteta.bg могат да се различават от реалните, в зависимост настройките на различните видове екрани.

*Всички суми са с включено ДДС.


Свързани продукти